ජාතික ව්යාපාරය සහ ගෝටාබය නැමති දේශපාලන ලදරුවා
යලිත්
වරක් ජාතීන් අතර සාමය ගිනි අවුලුවමින් ප්රචන්ඩත්වය හිස ඔසවා ඇත. අවි හැරවිය යුත්තේ ගෙන්දගම් පොලොවේ ජීවිත ගැටගසා ගැනීමට වෙර
දරන තවත් ජන කොටසක් දෙසට නොව අස්ථාවාදී දේශපාලකයන් දෙසටය.කුලී කාර ආගමික කල්ලි සහ දේශපාලන අවස්ථාවාදීන් නැමති දලඹුවන් බිහිවන්නේ වල් වැදුනු නීති රාමුව නම් කෝෂය තුලය . ලිපිය ලියන විටත් පොලීසිය විසින් Face book , whatsapp, messenger, blogs මොනිටර් කිරීම අරඹා ඇත . ඒනමුත් සත්ය කිමට කුමට බිය විය යුතුද
ඊලාම් යුද්ධය තුල චම්පික
රනවක විශාල කාර්ය භාර්යක් ඉටුකල බව සෑබෑය. ඊලාම් යුද්ධය අවසන් කල ගැම්මටම ඔහු තවත්
මෙහෙයුමක් ආරම්භ කලේය .මුස්ලිම මූලධර්මවාදය ගැන
ඔහු පොතක් ලියුවේය . ඒ පිලිබද සම්මන්ත්රන කිහිපයක්ද පැවැත්වූයේය. නමුත් දෛවඥයෙකු විසින්
2020 තමාට රාජ යෝගයක් ඇති බව පැවසූ පටන් සියල්ල උඩු යටුකුරු විය. එතැන් පටන් ප්රාදේශීය
දේශපාලනයට තිත තබා ජාතික දේශපාලනයට කුරුමානම් ඇල්ලුවේය. මුස්ලිම් ආගමට එරෙහිව ලියු පොත සගවා ගත්තේය.තැන තැන පැවැත්වූ සම්මන්ත්රන නවතා දැමුවේය .රෑ දනියෙල් දවල් මිගෙල් වූයේය. විදේශ තානාපතින් සමහ පෑහීමට පටන් ගත්තේය .
මේ අතර තුර මහින්දගේ දෙවන ධූර කාලයේ අවසාන භාගය එලඹිනි. චම්පිකට ඉස්මතුවීමට මහින්ද විසින් හයිජැක් කර තිබෙන ජාතික ව්යාපාරය යලි අතට ගත යුතුව විය. මහින්ද -ගෝඨාභය සිටින තාක් ජාතික ව්යාපාරය යලි චම්පික අතට ගත නොහැක. මහින්ද දේශපාලනයෙන් අතු ගෑ දැමීම ඔහුගේ සැලසුම විය. චම්පික මහින්දගේ ආන්ඩුවේ සිටියදීම රනිල් – චන්ද්රිකා සමග ගනුදෙනු කිරීම ආරම්භ කලේය . මහින්ද පැරැදවීමට නම් එක්කෝ සිංහල බෞද්ධ බලවේගයෙන් කොටසක් වෙන් කල යුතු විය නැතිනම් මහින්ද සමග සිටින මුස්ලිම් ජනයා වෙන් කල යුතු විය. ඉන් චම්පිකට පහසු වූයේ දෙවැන්නය.
මේ අතර තුර මහින්දගේ දෙවන ධූර කාලයේ අවසාන භාගය එලඹිනි. චම්පිකට ඉස්මතුවීමට මහින්ද විසින් හයිජැක් කර තිබෙන ජාතික ව්යාපාරය යලි අතට ගත යුතුව විය. මහින්ද -ගෝඨාභය සිටින තාක් ජාතික ව්යාපාරය යලි චම්පික අතට ගත නොහැක. මහින්ද දේශපාලනයෙන් අතු ගෑ දැමීම ඔහුගේ සැලසුම විය. චම්පික මහින්දගේ ආන්ඩුවේ සිටියදීම රනිල් – චන්ද්රිකා සමග ගනුදෙනු කිරීම ආරම්භ කලේය . මහින්ද පැරැදවීමට නම් එක්කෝ සිංහල බෞද්ධ බලවේගයෙන් කොටසක් වෙන් කල යුතු විය නැතිනම් මහින්ද සමග සිටින මුස්ලිම් ජනයා වෙන් කල යුතු විය. ඉන් චම්පිකට පහසු වූයේ දෙවැන්නය.
විහාරමහා දේවී පාක් එකේදී කුමර් රූපසිංහට එල්ල කල ප්රහාරයෙන් පසු විශ්රාම ගන්වා සිටි ඥානසාර හිමිට නැවත කැදවිමක් ලැබුනේය. චම්පිකගේ කොන්ත්රාත්තුව
අනුව ඥානසාරහිමි වැඩට බැස්සේය. දේශපාලනය පිලිබද හසරක් නොදන්නා ගෝඨාභයද ඥානසාර සමග පෑහුනේය. ලොව සෑම ආගමකටම , ජාතියකටම අනන්ය වූ අභිලාශ ඇත. නමුත් ඒවා විසදා ගත යුත්තේ ගින්දරින් නොව තුන්කල් නුවනින් යුතුවය .බෞද්ධයන් මුහුන දී
සිටින සංවේදී ගැටලු පිලිබද කථා කිරීමට ඥානසාරගේ බුල්ඩෝසර් ශෛලිය ඔබින නොවේ. 2013 මාර්තු මස 15 දින චම්පික විසින් අල් ජිහාඩ්-අල්කයිඩා කෘතිය එලි දක්වා තිබුනු අතර බොදු බල සේනාව නම් කෝච්චිය ධාවනය වූයේ චමිපික ලියු පොත් පින්චේ පීලි මතය.ගෝටාබය නැමති දේශපාලන ලදරුවා කෙලවා ගත්තේ අනුන්ගේ දරුවන්ට උප්පැන්න සැදීමට ගොස්ය බොදු බල සේනාව වැනි සංවිධානයක් සමග එකට සිටගෙන ගෝටාභයට යා හැකි ගමනක් නැත .චම්පික විසින් එය තේරුම් ගත්තද ගෝටබය එය තේරුම් ගත් බවක් නොපෙනේ
මුස්ලිමුන් කොයිබටද ?
වහාබි වාදයයනු 17 වන සියවසේ විසූ මුහම්මද් ඉබ්නු අබ්දුල් වහාබ් විසින්
පන පෙවූ රැඩිකල් හර පද්දතියකි. මොහු විසින් ඇති කලා වූ පුනරුදය සද්භාවයෙන් කලා වුවද
දේපාලකයන්එදා සිට අද දක්වාම ඔහුගේ ඉගැන්වීම දේශපාලන අතකොලුවක් ලෙස භාවිතා කරන්නේය.
එය මුලින්ම ආරම්භ වූයේ ප්රාදේශීය පාලකයන්ගෙනි. ඉන්පසු සෞදි රජ පවුල මක්කා මදීනා ඇතුලු
භූමිය අල්ලා ගැනීමට උපක්රමයක් ලෙස යොදා ගත්තේ වහාබ් වාදයයි. ක්රමයෙන් වහාබ් වාදය
දේශපාලන ව්යපෘතීන්ට නැතිවම බැරි උපකරණයක් බවට පත්වූයේය. බ්රිතාන්යයන් විසින් ඔටොමන්
අධිරාජ්යට එරෙහිව සටන් කිරීමට බලල් අතක් ලෙස
යොදා ගත්තේ සෞද් පවුලයි. ඔටෝමන් අධිරාජ්යයාට එරෙහිව ජනතාව කුපිත කිරීමට වහාබ් වාදය
යොදා ගත්තේය. අදද අඩු වැඩිව වහාබ්වාදය සේවය කරන්නේ බරහිර කදවුරටය
සෞදියේ සල්මාන් කුමරු ආගමික පොලීසිය (මුතෙව්වා ) දෙකේ කොලයට දමා ඇත . ආගමික පොලීසියට වැටුප් ගෙවීම අත්හිටුවා ඇත. කාන්තාවගේ කලු කබා අනිවාර්ය නීතිය ඉවත් කර ඇත. නියොම් නම් වූ සංචාරක පුරවරයක් ඉදිකිරීම පසුගිය නොවැම්බරයේදී ගිවිසුම් ගැසුවේය.එහි ක්රියත්මක වන්නේ ශරියා නීතිය නොවේ .කැසිනො, කුඩු සහ ගනිකාවන් නොමැති ඉසව්වකට පැමිනෙන සංචාරකයෙක් නොමැත . නියොම් ව්පෘයිතියේ ප්රධාන විධායක නිලධාරී Dr. Klaus
Kleinfeld- ප්රධාන ආයෝජක Stephen A.Schwarzman සහ රොබෝ
තාක්ෂන ප්රධානී Marc Raibert යුදෙව් ජාතිකයන්ය..නියොම්
නගරය ජොර්දානයේ ඇකබා, ඊජිප්තුවේ තාබා සහ
ඊශ්රායෙලයේ එයිලට් වරාය නගර හා එකට සම්බන්ද වූවකි. නො
එසේනම් සෞදිය විසින් ඊශ්රායෙලය පිලිගැනීමයි
ශිව සේනා, 969, අයි-එස්, අල් කයිඩා, බොදු බල සේනා, තව්හීද් ජමාත් වැනි
විවිධ කන්ඩායම් කලින් කලට පැමිනෙයි. බැලූ බැල්මට ඔවුන් පෙනී සිටියේ එක් අභිලාශයක් වෙනුවෙනි.
ලස්සන අකුරු, පද, පේලි යොදා ඔවුන්ගේ දැක්ම කැටයම් කර ඇත. සැබැවිනම් ඥානසාර හිමි හෙලයන්ට
කල සේවය කුමක්ද ? රාජපක්ෂලාගේ භූමිකාව අවසන් කිරීමද ? උලමා සභාවට අභියෝග කරන තව්හිද් ජාමාත් සම්ස්ථ මුස්ලිම් ප්රජාවට කල සේවය කුමක්ද ? බුදුන්වහන්සේ මිනීමස් කෑවේය , වැනි ප්රකාශ ජනගත කිරීමද ? මෙම
කල්ලි කන්ඩායම් කරන්නේ රහස් සංවිධානයක කොන්ත්රාත්තුවක්
ඉටු කිරීමය. අන්තවාදය සාතන්ගේ දාසයෙකු මිස දේවදූතයෙකු නොවේ.
No comments:
Post a Comment